Edzések

PowerBuilder Training System

Erőemelő edzések egy izmosabb, erősebb fizikumért. A kurzus félprivát keretek között kerül megtartásra, egyéni edzéstervezésre épülő, 4-6 fős kis csoportokban. Akár kezdő, akár haladó vagy, itt egy Rád szabott program alapján, egy jó csapatban indulhatsz el az erő- és izomépítés útján.

Ha erősödni és izmosodni akarsz, az erőemelő fogásnemek gyakorlása a legjobb választás Számodra - hiszen ezek a gyakorlatok azok, amelyek a legtöbb izommunkát igénylik és a legnagyobb erőkifejtést teszik lehetővé.

 

A PowerBuilder Edzések erőemelő alapokra épülnek, célunk minden Tanítványunkkal az, hogy a guggolás, fekvenyomás és felhúzás "szentháromságában" a lehető legtöbb fejlődést tudják felmutatni, szabályos és egészséges kivitelezés mellett, a megfelelő progressziós lépcsőket betartva.

 

Az erőemelő fogásnemek fókuszba helyezése kézzel fogható, mérhető célokat ad: ha az első edzésen 40 kilóval tudsz guggolni és néhány hónap után már 80-al, akkor biztos lehetsz benne, hogy erőszinted és izomtömeged fejlődött, és életed többi területén is magabiztosságot ad majd a tudat, hogy egy precízen megtervezett és végrehajtott program segítségével hónapról hónapra le tudod győzni önmagad.

 

Neked ajánljuk a PowerBuilder Edzéseket, ha:

 

- Egyéni edzésprogram mentél szeretnél haladni. A csoportos órák félprivát keretek között kerülnek megtartásra, azaz mindenki egyéni edzésprogram alapján dolgozik, amelyet az edzője havonta készít el 100%-ig a saját adottságaira, céljaira szabva, napjaink tudományos elvei mentén felépítve.

 

Kis létszámú csoportokban akarsz dolgozni. Edzéseink létszámát 6 főben maximalizáljuk, biztosítva ezzel azt, hogy elegendő edzői figyelem jut Rád is.

 

Szorgalmas és motivált vagy. Az edződ biztosítja Számodra a tökéletes edzésprogramot és a technikai képzést - az, hogy ebből mit fogsz kihozni, rajtad múlik, hiszen Neked is akarnod kell az egyre nagyobb súlyok használatát és a maximális fejlődést.

 

Szeretnél mozgásodon fejleszteni. Az alapos kezdeti mozgásfelmérés alapján egy Rád szabott bemelegítési rutint, valamint szükség esetén nyújtó- és mobilizáló gyakorlatokból álló házi feladatot fogsz kapni, amelyek segítségével javíthatsz hajlékonyságodon, így a sérülésveszély kialakulásának esélyét csökkentheted.

 

Ha úgy érzed, hogy ez Neked való, gyere el egy elbeszélgetéssel egybekötött állapotfelmérésre:

BEJELENTKEZÉS ÁLLAPOTFELMÉRÉSRE