Hírek

10 érv a funkcionális edzésrendszerek mellett

2014.10.25
Annyiféle edzésmódszer tárul a szemünk elé a mai világban, hogy nehéz eldönteni, melyiket is válasszuk. Természetesen fontos, hogy céljainkat szemünk előtt tartva hozzuk meg a végső döntést. Mit akarsz elérni? Gondold végig magadban.

Most pedig lássuk, milyen előnyei vannak, ha a funkcionális edzésrendszerek világának szavazol bizalmat. Pontosabban, ha a Thor Beavatást választod. Olvassátok Bakai Levente, Functional Movement Trainer edzőnk érveit kezdő kurzusunk mellett.

1. A funkcionális edzésben természetes mozgásokkal dolgozhatsz, ami azért nagyon jó, mert ez által arra használhatod a testedet, amire ki van találva.

2. Erőfejlesztésben komoly eredményeket érhetsz el.

3. Kíméli és fokozatosan erősíti meg az inakat és ízületeket.

4. A képesség fejlesztése mellett a tökéletes fizikum is kialakítható vele: arányos, természetes, egészséges és erős testet építhetsz.

5. A funkcionális edzés olyan eddig nem használt izomcsoportokat is bevon a munkába, ami számodra új dimenziókat nyit a testedzés terén.

6. Az edzések általában rövidek, nehezek és dinamikusak.

7. A funkcionális edzés megdolgoztatja a gerinc környéki mélyizmokat, a mély hátizmokat, a has és a csípő izmait, ez erős és stabil törzset eredményez, ami minden erő alapja. Ráadásul a felsorolt izomcsoportokat a napi ülőmunka során egyáltalán nem mozgatjuk meg, így egészségmegőrző szerepe is van az edzésnek.

8. A funkcionális módszerekkel egyszerre vagyunk képesek aerob és anaerob hatást kifejteni az edzés során.

9. Segíti a sportágspecifikus edzést: kiegészítő edzésként tökéletesen megállja a helyét.

10. A funkcionális edzés fokozza az anyagcserét, mely segít a súlyvesztésben.

Október 27-től hat új Thor Beavatás csoportunk indul délelőtti és délutáni időpontokban. Ha szeretnél Te is csapatunk tagja lenni, akkor jelentkezz az info@thorgym.hu email címen.

Partnereink

All You Can Move Webfejlesztés: DropBy Digital