Hírek

Interjú Maszattal

2016.03.22
Egyik kedvenc vendégünkkel beszélgettünk, becenevén Maszattal.

2014 szeptember óta jársz töretlenül heti 2-3 alkalommal a ThorGym-be, ami sok emberről elmondható és persze mindenkire büszkék vagyunk akik a mozgás mellett és mellettünk döntenek, de Rád különösen. Mint nyugdíjas nagymama adtad sportolásra a fejed. Mi volt a célod? Mi motivált abban, hogy a rendszeres mozgás mellett dönts?

Az unokámmal látogattunk el először a ThorGymbe, őt hoztam az akkor még aktív Thor Junior órára és amíg vártam rá felkeltette az érdeklődésem a terem és az itt folyó edzések. Nem sokkal később indult a Thor Beavatás amihez csatlakoztam. Elsődleges célom a sok ülőmunka által kiváltott hátfájásom megszüntetése volt. Az edzéseknek köszönhetően hamar mérséklődtek majd pedig  teljesen megszűntek a fájdalmaim.

Nem csak a mozgás, hanem a funcionális edzés és Bakai Levente mellett tetted le a voksod. Az elvártakat sikerült teljesítenie esetleg felül is múlnia?  

Mint említettem a Beavatással kezdtem, amelynek az edzője Levente volt. Bár véletlenül kerültem hozzá, biztos vagyok benne, hogy a legjobb kezekbe kerültem. Az első edzés egy alapos állapotfelméréssel indult és ezután csoportos,  de mégis személyre szabott edzéseken vettünk és veszünk részt. Levente nagyon segítőkész, bármilyen kérdéssel a nap 24 órájában lehet ,,zaklatni” és ő áll rendelkezésünkre. Rövid időn belül  rájöttem , hogy milyen jó ez nekem és élvezem a gyakorlatokat, utána egész nap ,,lebegek” minden házi munka szinte ,,magától” megy. Az unokámmal együtt töltött időt is jobban élvezem, hiszen aktívabban tudjuk ezt az időt eltölteni. Nem esik egy cseppet sem nehezemre rohangálni utána és játszani vele.

Milyen változásokon mentél keresztül az elmúlt 1,5 évben? 

A hátfájásom a felépített izomzatnak köszönhetően hamar elmúlt. Sokkal jobb a közérzetem és két ruhamérettel kisebbet hordok mint az edzések megkezdése előtt. Valamint egy nagyon fontos és hasznos dolgot tanultam, ami szerintem mások számára is hasznos lehet  :  Mindenki magával versenyez, ez a mozgás lényege.

Nagyon finom sütikkel szoktál meglepni minket és ha jól tudom ezek mind cukor nélkül készülnek a 

te kezed által. A cukor minimális fogyasztásán kívül mire figyelsz még oda?

Nem szeretnék kövér nagymama lenni, aki nehezen mozog és azt is csak otthon.  Ezért halmozottan 

figyelek a táplálkozásra. Nem eszek sertést, szárnyasokból készítek mindent. Igyekszem a káros 

dolgokat kerülni- így vagyok a cukor fogyasztással is-. Sok gyümölcsöt és zöldséget fogyasztok és 

imádom a magvakat is.

Sokan mondják,hogy ,,öreg vagyok én már ehhez”.... Te vagy az élő bizonyíték, hogy ez csak egy újabb gyenge kifogás. Mit üzennél az ezzel a kifogással ,,otthon ülő” társaidnak?

Úgy érzem ha  az éveimet vesszük ,,csak” figyelembe nem tartom magam a tini korosztály tagjának. A lelkemben megmaradtam 20 évesnek és igyekszem így is maradni, ehhez hatalmas segítség a plusz mozgás. Remélem ezt az edzés mennyiséget minél tovább tudom csinálni.  Javasolnám a velem egykorúaknak, ha nem akarnak az idő könyörtelen múlásának az ,,öregedés” csapdájába esni és így tényleg a beszűkült mozgás rabjává válni mihamarabb kezdjék el a rendszeres mozgást. Természetesen csak fokozatosan, amit az ,,öregedő test” elbír. Így lehet az ember örök fiatal és életvidám, hiszen mindenki annyi éves amennyinek érzi magát.  Ha csak otthon ülünk az idő múlásával fel sem tudunk és talán nem is akarunk állni a karosszékből. Így csak saját ellenségünké válunk. Próbáljanak meg először csak keveset majd folyamatosan emelve a gyakorlatok és edzés napok  számát egyre többet és többet mozogni  és meglátják milyen élvezetes idős korban is élni.

 Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztottad velünk gondolataidat és tapasztalataid. Kívánunk neked még sok-sok edzéssel töltött évet. Reméljük sokáig leszel még ilyen üde, mosolygós színfolt a reggeljeinkben.

Partnereink

All You Can Move Webfejlesztés: DropBy Digital