Hírek

Thor Academy idei képzései

2018.05.02
A 2018-as évben tovább nőtt képzéseink népszerűsége, most összefoglaljuk nektek, mikre számíthattok, hogy időben tudjatok tervezni. Mottónk, hogy a "minőség és szakmaiság mindenek előtt".

Miképpen alakulnak az idei képzések?

Büszkén mondhatjuk, hogy előadóink és oktatóink kivétel nélkül kiemelkednek az itthoni szakmán belül. Elismert és hiteles szakemberek. A tematikák és ajánlások alátámasztják azt, hogy ki tudjuk emelni nyugodt szívvel, hogy amit túlünk kaptk az valóban minőséget, s kikezdhetetlen szakmaiságot rejt. Ráadásul nem az elméleti síkra korlátozódnak, hanem a gyakorlati részre is nagy hangsúlyt fektetünk.

 

Időben a legközelebb álló képzésünk, melyre a jelentkezéssel leginkább kellk sietned, az a

KETTLEBELL ISNTRUCTOR képzés

A kettlebell, vagy girja napjaink egyik legnépszerűbb fitnesz-eszköze, és nem ok nélkül: ez a rém egyszerű eszköz, amely gyakorlatilag egy egykezes súlyzó nyél helyett füllel, egészen kiváló a legkülönfélébb kondicionális és koordinációs képességek fejlesztésére – értő kezekben.

Hogy milyen nivójú képzés, amivel találkozhattok?

Egyrészt a tematikát végigfutva láthatjátok, hogy képzésünk színvonala és kínálata nem kevesebb, mint a hasonló képzések tartalma. Azonban a Thor Gymmel való együttműködés lehetővé teszi, hogy versenyképes-, valamint a piacot figyelembevéve rendkívül kedvező költségoldallal tudj résztvenni.

A színvonal és minőség biztosítéka az előadó, s egyben gyakorlati oktató, aki nem más, mint Dr. Tanos Bálint. Képzettségét nem tartjuk ezen a platformon fontosnak részletezni, hiszen aki kíváncsi Bálint hátterére, könnyűszerrel rá tud keresni a neten. Azonban a bellezéshez való viszonyáról mindent elmond, hogy tanítványai között sok kiemelkedően sikeres versenyzőt is találunk, akik nem csupán hazai, de nemzetközi viszonylatban is letették már névjegyüket. Legjobb példa erre Nagy Réka, aki Bálintnál ismerkedett meg pár éve a vasgolyókkal, s rövid idő elteltével már hazánk egyik legsikeresebb versenyzője lett. Világbajnoki ezüsztérme mellé birtokolja az MSIC címet (Master of Sport International Class), ami a legmagasabb rang a kettlebell sportban.

De mi is az a kettlebell?

Valaha igen népszerű volt az erős emberek körében, a XX. század második felében azonban szinte teljesen eltűnt a sportolók repertoárjából; mígnem a XXI. század hajnalán, néhány Amerikába vándorolt orosznak köszönhetően – elsősorban Pavel Csacsulin és Valerij Fedorenko nevét érdemes említeni – újra felvirradt a napja. Manapság a jó minőségű funkcionális edzés elképzelhetetlen kettlebell nélkül; azonban mint minden eszköz, ez is igényli a szakértő edző jelenlétét a technikák biztonságos elsajátításához.

     Képzésünk két pillérre épül. Az első blokk a modern, fitnesz-szemléletű kettlebell használatra koncentrál. Itt a cél az egészség fejlesztése, az izomzat optimális működésének elősegítése, a törzs megerősítése, és – mintegy mellékhatásként – a testalkat optimalizálása. Ebben a rendszerben a gyakorlatok viszonylag széles körével ismerkedünk meg, az alapvető emberi mozgásokon (nyomás, húzás, guggolás, csípődöntés, cipelések plusz ’egyéb’) végighaladva. Az egyes technikák kivitelezése mellett részletesen foglalkozunk a rávezető gyakorlatokkal, a tanítás mikéntjével, az elsajátítást segítő tippekkel is. Ezek különösen fontosak a ballisztikus gyakorlatoknál, ahol a végrehajtás gyors és robbanékony, így nincs idő átgondolni a mozgássort a feladat végrehajtása közben. Egyes gyakorlatok – így pl. a török felállás – emellett kiváló diagnosztikai segédeszközök is a mozgásproblémák felismerésében, ezek potenciálját is maximálisan kihasználjuk.

     Természetesen a gyakorlatok ismerete kevés: betekintést nyújtunk abba, hogy hogyan lehet edzést, illetve mezociklust tervezni kettlebellre, és hogyan illeszthető be ez az eszköz az edzéseink rendszerébe az olimpiai rúd, a felfüggesztés, a saját testsúly mellé.

 

     Mostanra azonban ahhoz, hogy egy edző a girjában rejlő összes lehetőséget képes legyen kihasználni, szükséges ismerni a mostanában újra egyre népszerűbb girjasportot is, amely az „eredeti” szovjet kettlebell-használat technikáit és edzésmódszereit foglalja magában. Ennek a rendszernek a szemlélete gyökeresen eltér a fentiekben ismertetett módszertől: célja a hatékonyság, a maximális teljesítmény létrehozása hosszabb időn át. Mivel a girjasport hagyományos versenyszámaiban 10 perces időkorláttal dolgoznak a versenyzők, az energiapazarlás itt nem megengedhető: meg kell tanulni optimalizálni a test erőforrásait. A technikák itt folyékonyak, folyamatosak, és könnyedek. A girjasportban mindössze három gyakorlatra koncentrálunk: a szakításra, felvételre és lökésre, ezek azonban számtalan apró technikai részletet rejtenek, akárcsak az olimpiai súlyemelésben.

     A három alapgyakorlat mellett részletesen foglalkozunk a kiegészítő gyakorlatokkal, illetve az edzéstervezéssel is. Versenysportról lévén szó, különös jelentőséggel bír a mezociklusok és makrociklusok felépítése, így az edzéstervezést rövid és hosszú távon egyaránt alapos elemzésnek vetjük alá.

Vezető oktató: Dr. Tanos Bálint 

IDŐPONT: 2018. Május 12-13. és Május 26-27. (Két teljes hétvége)

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ:  2018.05.06.

Helyszín: 1116 Budapest, Nándorfejérvári út 40/a - THOR GYM ÚJBUDA

Részvételi díj: 60.000,- Ft

Részletfizetési lehetőség:  

legkésőbb 2018. április 27-ig vagy a létszám betöltéséig: a tandíj 5o%-a

2018. május  11.-ig: a tandíj maradék 5o%-a

Jelentkezz az academy@thorgym.hu email címen vagy telefonon +36 30 948 8328 számon, de van lehetőség  személyesen a recepción is.

A jelentkezés feltétele a részvételi díj befizetése személyesen a recepción vagy átutalással a THOR ACADEMY KFT 10104105-67898700-01004000 bankszámlára (megjegyzés rovatba a neved és a Kettlebell szavakat írd)

 

A befizetések sorrendjében tudunk helyet biztosítani. Maximum létszám: 20 fő

 

A THOR ACADEMY további képzései 2018-ban:

 

Május 12. – BIG3 szeminárium

Az erőedzés szentháromsága: a guggolás, fekvenyomás és felhúzás. A legnagyobb eredményeket hozhatják az erő- és izomnövelés terén, ám haladóknál is előfordul, hogy egy-egy apró technikai észrevétel, vagy hiba kijavítása óriásit dobhat a fejlődésen. Mindenki számára ajánljuk, aki fejlődni szeretne.

Június 2. Mobility szeminárium

Mindenkinek ki kell alakítania a saját bemelegítési és nyújtási protokollját a gyorsabb regeneráció, sérülésmentes sportolás és folyamatos fejlődés érdekében. Ennek kialakításához ad tudományos segítséget a Mobility szeminárium.

 

Június 30.- Augusztus 26. - FMT Level I. Funkcionális edzőképzés

Az FMT funkcionális edzőképzés célja, hogy hiánypótló módon olyan szakembereket adjunk a piacnak, akik mind elméleti, mind pedig gyakorlati szempontból készen állnak csoportos funkcionális edzések tartására. Minden sportág terén fontos a legapróbb szakmai ismeretek birtokában lennie az edzőnek, márpedig ezeket ugyanúgy illik elsajátítani, mint bármely sportág, vagy irányzat alapjait. Felelősséggel csak így működhet. Képzésünket követően azonnali álláslehetőséget biztosítunk a legjobb eredményt elérőknek, azonban "kész edzőknek" is hasznos lehet a tudásuk- és kínálatuk bővítése céljából.

 

Szeptember 8-9. – HRT szeminárium

Mennyire fontos az egészségünk? Hozzájárulhatunk-e az élettartamunk maximalizálásához? Nem csak sportolóknak, hiszen egy ülőmunkát végző számára ugyanúgy fontos a téma, mint egy atlétának. Javíts az esélyeiden!

 

Szeptember 15. – Mobility szeminárium

Mindenkinek ki kell alakítania a saját bemelegítési és nyújtási protokollját a gyorsabb regeneráció, sérülésmentes sportolás és folyamatos fejlődés érdekében. Ennek kialakításához ad tudományos segítséget a Mobility szeminárium.

 

Október 6. – Big 3 szeminárium

Az erőedzés szentháromsága: a guggolás, fekvenyomás és felhúzás. A legnagyobb eredményeket hozhatják az erő- és izomnövelés terén, ám haladóknál is előfordul, hogy egy-egy apró technikai észrevétel, vagy hiba kijavítása óriásit dobhat a fejlődésen. Mindenki számára ajánljuk, aki fejlődni szeretne.

 

November 9. – Mobility szeminárium

Mindenkinek ki kell alakítania a saját bemelegítési és nyújtási protokollját a gyorsabb regeneráció, sérülésmentes sportolás és folyamatos fejlődés érdekében. Ennek kialakításához ad tudományos segítséget a Mobility szeminárium.

 

November 17-18. – Fmt Level II. Suspension trainer

A felfüggesztéses eszközök a saját testsúlyos edzés egyik variációja melyben a testünket mint ellenállást használjuk. Rendkívül hatékony prehabilitáció, rehabilitáció valamint egy komolyabb edzésterv részeként is. A THOR FMT Level II. képzésünkön a felfüggesztéses eszközök világába kalauzolunk el! Nem csak edzőket várunk, hanem bárkit, aki mélyebb betekintést szeretne az eszközök használatába.

 

November 24. – BIG3 szeminárium

Az erőedzés szentháromsága: a guggolás, fekvenyomás és felhúzás. A legnagyobb eredményeket hozhatják az erő- és izomnövelés terén, ám haladóknál is előfordul, hogy egy-egy apró technikai észrevétel, vagy hiba kijavítása óriásit dobhat a fejlődésen. Mindenki számára ajánljuk, aki fejlődni szeretne.

 

Jelentkezéseket és érdeklődéseket az academy@thorgym.hu címre várjuk!

 

Az időpontokban a változtatás jogát fenntartjuk, s valószínűsíthetően egyéb képzések is kerülnek még a programba.

Partnereink

All You Can Move Webfejlesztés: DropBy Digital